قوانین الیت هاست

قوانین کلی الیت هاست

1.کلیه مشتریان و نمایندگان فروش الیت هاست موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده می باشند و استفاده از سرویس های الیت هاست به منزله قبول قوانین ذیل می باشد و در صورت نقض قوانین و اقدام به راه اندازی سایت هایی مغایر با قوانین میزبانی الیت هاست،سرویس متخلف بدون هماهنگی مسدود شده و فول بک آپ جهت انتقال فقط و فقط در صورت پرداخت جریمه در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

2. در صورت بالا رفتن قیمت ارز نرخ تمامی فاکتور ها تغییر میابد

3.کلیه خدمات و سرویس های ثبت شده در الیت هاست پس از پرداخت هزینه سرویس و خدمات فعال سازی خواهد شد

4.در صورت عدم پرداخت هزینه فاکتور صادره از جانب مشتری ، بعد از طی 15 روز به صورت خودکار فاکتور صادره به حالت لغو شده در می آید و سرویس از سرورهای الیت هاست حذف شده و الیت هاست هیچ مسولیتی در این باره ندارد.

5.فاکتور های تمدید 7 روز قبل از سر رسید صادر و تا زمان سر رسید برای مشتری قابل پرداخت می باشد

6.در 5 بازه زمانی مختلف قبل از سر رسید فاکتور برای مشتری ایمیل پرداخت ارسال می گردد که در صورت بی اعتنایی و یا عدم پرداخت تا زمان سر رسید به صورت خودکار سرویس و یا خدمات مورد نظز معلق شده و تنها پس از گذشت 15روز از موعد سر رسید سرویس و خدمات مورد نظر قطع خواهد گردید که کلیه عواقب ناشی از آن به عهده مشتری خواهد بود

7.هر گونه توهین به سرویس ها و خدمات، مسئولین و کارمندان مجموعه الیت هاست از طریق سیستم پشتیبانی، پیامک، ایمیل و تلفن به هر شکل ممنوع می باشد و مجموعه الیت هاست اختیار کامل برای قطع سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.

 

قوانین و مقررات مرتبط با خدمات هاست

1.هرگونه انجام عملیات warez ، hacking ، phishing شرطبندی حتی برای تست بر روی هاست تشخیص داده شوند بدون اخطار هاست مسدود شده و حذف می شوند و بکاپی تحویل داده نمیشود و هیچ هزینه ای عودت داده نمیشود

2.در صورت وجود هرگونه مشکل فنی در سرویس ها طبق اصل مشتری مداری تا یک هفته ، الیت هاست متعهد به بازپرداخت عین وجه پرداختی بدون کسر هیچ هزینه ای به مشتریان عزیز و ارجمند می باشد

3.در صورتی که سرویسی مسدود شود و تمدید نشود هیچ بکاپی تحویل داده نمیشه

4. اگر سرویسی از حجم تایین شده بیشتر شود سرویس مسدود تا ارتقا انجام شود

5. نصب هر گونه ربات میدلاین در هاست ممنوع بوده و تا 3بار تذکر داده میشود در صورت بی توجی به تذکر سرویس بدون اطلاع مسدود و هیچ بکاپی ارایه داده نمیشود.

6.ارتقا / کاهش سرویس : مشتری می تواند در هر زمانی که مایل بود سرویس خود را ارتقا /کاهش دهد .ارتقا:به نسبت میزان باقیمانده از اعتبار سرویس فقط هزینه مابه‌التفاوت سرویس دریافت می شود – کاهش: بعد از دانگرید سرویس هیچ هزینه ای عودت نمیشود و از ماه آینده می بایست هزینه سرویس جدید را پرداخت نماید.

7- استفاده محدود از امکانات سرویس : مشتری محدود به میزان استفاده از امکانات مشخص شده ( مانند میزان پهنای باند ،میزبان cpu ، میزان فضا ، تعداد ایمیل ، تعداد ساب دومین و … ) در سرویس خریداری شده می باشد و در صورت مصرف بیش از حد مجاز تعیین شده ، سرویس بحالت تعلیق در آمده و مشتری مجبور است که سرویس خود را ارتقا دهد .

8- استفاده از سرویسهای ایمیل : مشتری با شرایط زیر می تواند از سرویسهای ایمیل بهره ببرد :

در هر ساعت بیشتر از ۱۰۰ ایمیل نفرستد . این محدودیت جهت کارایی سرویس گذاشته شده است .هر ایمیل نباید بیش از ۱۰۰ گیرنده داشته باشد . این محدوییت جهت سرعت و کارایی سرویس گذاشته شده است .برای ایمیل های که بصورت POP3 استفاده می کنید ، بیش از ۱۰۰ بار در هر ساعت نمی توانید ایمیل خود را چک نمایید . زیرا باعث کاهش کارایی سرور می شود .

اکانت مشتری نباید بیش از ۲۰ پروسس در هر لحظه اجرا کند.

Cron job ( وظایف تعریف شده و زمانبندی شده ) فاصله اجرای پروسس ها نباید کمتر از ۳۰ دقیقه باشد .

 

قوانین و مقررات مرتبط با خدمات دامنه

1.کلیه دامنه های داخلی و خارجی به نام مشتری ثبت شده و 100% تحت اختیار و مالکیت مشتری خواهد بود که الیت هاست در طی مدت میزبانی فقط پشتیبانی از آن را به عهده خواهد داشت و کلیه مسائل حقوقی و مالی آن متوجه مشتری خواهد بود

2.تمامی امکانات از طریق پنل دامنه در الیت هاست قابل مدیریت هست.

3.در صورت عدم تمدید به موقع دامنه ،دامنه از سوی رجسترارغیر فعال شده و ‏جهت فعال سازی شامل جریمه خواهد شد که هزینه آن حدود ۱۰ برابر هزینه ۱ سال ‏ثبت دومین می باشد.‏

4.اگر در سفارش خریدار، دامنه ای باشد که ثبت کننده مرجع آن را ثبت ننماید و یا در حین تکمیل مراحل ثبت، آن دامنه توسط شخص دیگری ثبت گردد و یا انتقال دامنه ای به شرکت باشد که به هر دلیل انجام نگردد، الیت هاست تنها موظف به بازگرداندن هزینه ثبت و یا انتقال آن دامنه به حساب خریدار در پنل کاربری می باشد.

5.مشتری موظف به رعایت تمامی قوانین دومین وضع شده ‏توسط رجیسترار خواهد بود.در صورت عدم رعایت قوانین دومین توسط رجسترار ‏بسته خواهد شد. در این صورت الیت هاست هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.‏

6.نمایندگی دامنه شامل گارانتی بازگشت وجه نمیباشند.

 

سرور های مجازی

1.الیت هاست کلیه اطلاعات،رمز،روت سرور را در اختیار مشتری قرار داده و ‏اجازه ورود و دخل و تصرف و دسترسی و ویرایش ویا مشاهده فایل های مشتریان را ‏ندارد.

2.‏الیت هاست دسترسی کامل به سرور را در اختیار مشتریان قرار می دهد و ‏هیچگونه دخالتی در مدیریت سرور ندارد.لذا مسئولیت نگهداری و امنیت داده ها بر ‏عهده مشتری خواهد بود.‏

3.پشتیبان گیری از اطلاعاتvps ‎‏ به عهده مشتری خواهد بود.

4.مشتری ملزم به رعایت قوانین دیتاسنتر از قبیل قانون کپی رایت، عدم ارسال اسپم ‏و … را خواهد بود.‏

6. مشتری مجاز به استفاده از منابع حافظه و پردازنده به میزان تعیین شده می باشد . به تشخیص الیت هاست درصورتی که بیش از حدمجاز استفاده نماید ، می بایست سرویس خود را ارتقا و یا به سرورهای اختصاصی انتقال دهد.

7.مشتری موظف هست 7 روز قبل از ‏اتمام سرویس برای تمدید سرور یا اعلام کنسل سرویس خود اقدام ‏نماید.در غیر این صورت الیت هاست این اختیار را دارد در پایان ماه سرویس را قطع نماید .

8.سرور های مجازی شامل گارانتی بازگشت وجه نمیباشند.



Sunday, August 16, 2020

« السابق