Abrir Ticket
Se não conseguir encontrar a solução para o seu problema na nossa Base de Conhecimento, poderá enviar um Ticket de Suporte para o departamento seleccionado em baixo.
در صورت بروز مسائل مهم و ضروری از طریق این دپارتمان با مدیریت هاستینگ الیت هاست در ارتباط باشید.
سوالاتی که پیش از خرید سرویس های الیت هاست برایتان مطرح می شود را از طریق این بخش از ما بپرسید.
در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال درباره صورتحساب ها، تعرفه ها و ... از طریق این بخش به ما پیام دهید.
در صورت وجود هرگونه نقض و اشکال در سرویس های الیت هاست از طریق این بخش با ما در ارتباط باشید.
در صورت مشاهده هرگونه تخلف توسط کاربران وبسایت و سایت های میزبانی شده سریعا به ما گزارش دهید.
برای ارسال کد تایید فرستاده شده به شماره موبایلتان جهت تایید حساب و افزایش سطح کاربری از این بخش اقدام کنید.